slide 1

                            

 

 

                                                                                                                                                                   WelkomOpDeWebsite 

 

                                                                                                                          

                                                                                                                                                                                            

 

 

               

                                                                  

 

slide 2

 

 

EenKoepelVoorOrganisaties

                                                                                 

 

                                                                                                                                                                                                              
 

 

                                

     

                      

                                                                                                                                    
 

slide 3

 

 

 

 

 

blauwenkerken              

 

 

 

               

slide 4

 

 

 

 

 

                                                                                                                      GebedsbijlageIntercomSAmen

 

 

   

 

 

 

      

                                                                                           

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

slide 5

 

 

deelvandeontmoetingsdagenRoos

Vier manieren om Gods stem vandaag te horen

Gepubliceerd op maandag 25 april 2016 om 09:45 - door Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het is een eeuwenoude vraag: hoe kunnen we God nou echt horen? De meeste christenen hebben het grote verlangen om te kunnen luisteren naar Gods stem en zijn instructies op te volgen. Maar hoe kunnen we Gods stem horen? Perry Noble geeft ons vier praktische manieren waarop wij Gods stem kunnen horen.

1. Door Zijn Woord
"Gods Woord is Zijn wil. Hij heeft ons de Bijbel gegeven als een handboek om Hem beter te leren kennen en te leren wat Zijn plannen zijn voor elk van ons. Misschien horen we God wel niet, omdat we zelf te druk zijn met praten!'
In dit verband wil ik u wijzen op de mogelijkheden dat u via de EAV een 'Luisterbijbel' van de HSV-vertaling van de Bijbel aan kunt schaffen. Als download voor 2,50 euro en als DVD of SD-kaart voor 15 euro. Stuur hiervoor een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 
2. Door Zijn geest
"In Ezechiël 36:26-27 belooft God dat Hij Zijn heilige geest zal gebruiken om ons letterlijk de juiste kant op te sturen. Wanneer je gered bent leeft Gods Heilige Geest in jou - een geest die tegen jou praat en je helpt om Gods wil te doen."
 
3. Door Zijn mensen
"God zal de mensen om jou heen gebruiken om zijn waarheid in onze harten te leggen. Vaak gebruikt hij anderen, zonder dat diegene ervan bewust zijn. Als je ooit met een vriend praat en diegene zegt iets dat overeenkomt met de Bijbel en perfect van toepassing is op een situatie waar jij doorheen gaat of iets waarmee jij worstelt, dan is dat de stem van God. Je hoort Hem spreken via jouw vriend."
 
4. Door Zijn kerk
"In Jesaja 55:11 belooft God dat wanneer er wordt gepreekt, Zijn woord vrucht zal dragen. Sterker nog, Zijn woord zal Zijn wil volbrengen! God gebruikt Zijn kerk om tot ons te spreken - Zijn kinderen."

Nieuwsbrief